Vlog #1 Voorstellen en een kijkje in mijn kamer

Ik wil gaan proberen of vloggen ook iets voor mij kan zijn én of dat dit een goede toevoeging op de blog kan zijn. Nu heb ik een eerste filmpje opgenomen voor mijn YouTube kanaal. Ik ben er heel erg onzeker over en vind het heel erg spannend, maar gaandeweg zal het allemaal vanzelf wel beter worden denk ik. Kijken jullie met me mee?

De vlog:
Wat zouden jullie graag willen zien op mijn kanaal van mij?
Follow on Bloglovin

Comments

  • Kat on

    Super, Lieke!

    reply

  • Susanne on

    Duimpje omhoog!

    Voor je volgende vlog: let op het volume, van het geluid. Nu was het soms lastig om je te horen terwijl je op de bank zat en was de muziek (en het geluid van toen je je camera/telefoon vastpakte) ineens heel hard. Verder goed idee! 🙂

    reply

  • Susanne on

    En trouwens: ik vind het heel dapper van je. Vlogs zijn spannend!

    reply

  • Jascha on

    Je maakt mij wel nieuwsgierig! Inderdaad is het geluid minder goed als je verder van de camera zit. Je hebt je kamer wel handig ingedeeld zo. Ik vind ook dat je de vlog goed ingeleid hebt in je blog. Succes!

    reply

  • Lara Hermse on

    Hoi Lieke,
    Wat leuk dat je dit doet. Ik vind het knap dat je jezelf zo open durft te stellen. Ik ben zelf docente aardrijkskunde op een school in Eindhoven en werk veel met kinderen met een stoornis in het autistisch spectrum. Op dit moment volg ik de master Educational Needs en ik zou uiteindelijk graag meer richting de begeleiding van jong volwassenen gaan zoals jij. Het gaat mij ook echt aan het hart dat je op de TU zo slecht geholpen bent (wat je schrijft in een van je blogs). Omdat je er zelf naar vraagt wil ik je nog graag een tip geven: Probeer een vlog niet te lang te maken. Maximaal 5 minuten zou ik proberen aan te houden. Dan blijft de gemiddelde mens beter geconcentreerd. Lieke ik blijf je volgen, bedankt dat je zo open bent!
    Groetjes Lara Hermse

    reply

Geef een reactie

Your email address will not be published. Name and email are required